woensdag 17 januari 2018

wekelijks filmnieuws

Als filmfan is het even wennen aan een nieuwe bioscoop, .. vooral als ze daar opeens de verwarming een graadje hoger zetten en je dus geneigd bent om eerder in slaap te vallen tijdens een voorstelling.
Sinds 2018 ben ik na ruim 15 jaar lid geweest te zijn bij Pathé even een tijdje aan het vreemd gaan en bezoek ik de bioscopen van Vue.
Via een aktie van de ING en de rente punten van mijn moeder kon ik 4 maandjes lid worden voor 40 Euro, wat natuurlijk een schijntje is voor iemand die zo vaak naar de bioscoop gaat als ik.

De sneakpreview bij de Vue echter draait niet op de Dinsdagen maar op Zondagen.
Zalen zijn anders en stoelen zitten beter en zijn groter en comfortabeler.
Het publiek is iets anders, .. ik mis na 3 weken de stad Amsterdam, Den Haag, Utrecht en Rotterdam,
maar ook Eindhoven ... en ik heb nog geen 1 x een andere Vue bezocht dan die in mijn geboortestad en woonplaats Alkmaar. Lekker makkelijk, op de fiets,  binnen 10 minuten op de plaats,
bestellen via de app gaat bijna even makkelijk als voorheen met de Pathé App,
Wel heeft de Vue app een andere indeling, iets ander overzicht en kan je niet makkelijk 2 of 3 plaatsen bekijken .. ook gaat deze app vaak naar de server om te zoeken terwijl er op de vestigingen van Vue geen wifi is. Hoezo dat?

Mijn 1e film ... zie de tekst via mijn andere blog




https://www.vuecinemas.nl/
Een aantal leuke locaties, maar nog weinig locaties in de grote steden.

https://www.facebook.com/VueAlkmaar .. de locatie waar ik het dichtst bij woon, woon zelf in Alkmaar de Mare, dus mooi op fietsafstand, de locatie heeft een goede fietsenstalling en is gevestigd in de buurt van een Happy Italy, een heerlijke voordelige pizaria. Een leuke locatie dus om eens te bezoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten